Monday, October 31, 2022

31st Oct. Grip 掴むぞ

Grip

10月31日 掴むぞ

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras and swimming pools,

  防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

When Kaito woke up, I left for school earlier than usual, because

  kaitoマンが起きた時、いつもより早く家を出ました。なぜなら

 

 

 

I had a school bus duty today. The first bus stop is the gymnasium where I was teaching jump rope more than 15 years ago.

  今日はスクールバス当番だったからです。最初のバス停は15年以上前になわとびを教えていた体育館です。

 

 

 

Ichina and Kaito ate breakfast after I had gone to school. Ichina gripped Kaito’s hair.

  Torojiro先生が学校に行ってからTina姫とKaitoマンは朝食を食べました。Tina姫はkaitoマン兄さんの髪の毛を掴みました。

 

 

 

When Ichina and Tamami went for a walk, we received the letter from the god of Halloween.

  Tina姫とTamamiさんがお散歩に行く時、ハロウィンの神様から手紙を受け取りました。宗教めちゃくちゃです()

 

 

 

I visited the workplace where one of my students is taking on-the-job training.

  一人の生徒が現場実習をしている職場を訪れました。

 

 

 

I found Tamami’s gloves in my car.

  Tamamiさんの手袋を車内で見つけました。

 

 

 

Kaito and Ichina received gifts of Halloween. Ichina was holding a timer.

  KaitoマンとTina姫はハロウィンの神様からギフトをもらいました。Tina姫はタイマーを持っていました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman at the top of Osaka Station.

  Kaitoマンは大阪駅頂上でアンパンマンを見ました。

 

 

 

Ichina tries o grip anything she watches.

  Tina姫は目についた物は何でも掴もうとします。



Finally, we watched fart movies then went to bed.

  最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment