Friday, October 7, 2022

7th Oct. Economical & Healty Life 経済的で健康な生活だぞ

Economical & Healty Life

10 経済的で健康な生活だぞ

 

 

 

 


I ate salad all of ingredients came from our farm.

  全ての具材が我が家の畑から来ているサラダを食べました。

 

 

 

I watered plants under a carport,

  カーポート下の植物に水をやり、

 

 

 

checked security cameras and swimming pools,

  防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

dried clothes inside because it was raining.

  雨が降っていたので室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito watched tablet PC then played scissors-paper-rock game on TV. He got more than 300 points this week.

  Kaitoマンはタブレットを見て、めざましじゃんけんをしました。今週は300点以上とりました。

 

 

 

Ichina played at living room and at dining kitchen.

  Tina姫はリビングとダイニングキッチンで遊びました。

 

 

 

Kaito played puzzle game.

  Kaitoマンはパズルゲームをしました。

 

 

 

After breakfast, Kaito went to nursery school, Ichina and Tamami visited grandparents house.

  朝食の後、Kaitoマンは保育園へ行き、Tina姫とTamamiさんはじいじばあばの家に行きました。

 

 

 

We cooked sweet potato dumplings at school.

  学校でサツマイモ団子を作りました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman at the top of Osaka Station.

  Kaitoマンは大阪駅頂上でアンパンマンを見ました。

 

 

 

We ate salad different from that of this morning. Anyway, we are eating a lot of vegetables, we harvested from our farm, every day. We are leading a very economical and healty life.

  朝とは違うサラダを食べました。とにかく我が家の畑から獲れる野菜を毎日食べています。とても経済的かつ健康的な生活を送っています。

 

 

 

 

Kaito and his friends watched fart movies then went to bed.

  Kaitoマンと友だちはおなら動画を見て寝ました。

 

 

 

I checked a distance to Yoshinoya Restaurant which is mainly serving a bowl of rice topped with cooked beef and vegetables but only 4 restaurants is serving deep-fried chicken menu in Nagano prefecture. Its about 13 miles. I will jog to the restaurant tomorrow.

  吉野家までの距離を確認しました。主に牛丼を提供していますが、県内で4店舗のみ唐揚げメニューを提供しています。21kmです。往復するとフルマラソンの練習になってちょうどよいので明日走っていきます!

No comments:

Post a Comment