Wednesday, October 5, 2022

5th Oct. Security Cameras 防犯カメラだぞ

Security Cameras

10日 防犯カメラだぞ

 

 



I checked serurity cameras in the early morning. 12 cameras are on alert for a thief.

  防犯カメラを確認しました。12台のカメラが見張っています。

 

 

 

The imitation hawk is staking out our sweet potato farm.

  模造の鷹はサツマイモ畑を見張っています。

 

 

 

I harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

played together.

  一緒に遊びました。

 

 

 

We have to harvest sweet potatoes soon at school.

  学校でサツマイモを近々収穫しなければなりません。

 MOV_0180 2022.10.05 Farm of school

https://youtube.com/shorts/R1Ueo0qBLn0

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

Ichina climbed up Kaitos chair and

  Tina姫はKaitoマンのイスに登って、

 

 

 

Kaito played puzzle game on the handmade stool.

  Kaitoマンは手作り踏み台でパズルをやりました。

 

 

 

After that Kaito watched Anpanman at the Osaka Station then

  その後、Kaitoマンは大阪駅でアンパンマンを見て、

 

 

 

played together with Ichina on the sofa.

  ソファの上でTina姫と遊びました。

 

 

 

Ichina is interested in the baby fence.

  Tina姫は赤ちゃん柵に興味津々です。

 

 

 

Finally, we watched fart movies then went to bed.

  最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment