Saturday, October 22, 2022

22nd Oct. Nearest Yoshinoya Restaurant, New Bar Code 最寄吉野家・新バーコードだぞ

Nearest Yoshinoya Restaurant, New Bar Code

1022日 最寄吉野家・新バーコードだぞ




In the early morning, I cut grass with my neighbors along the river beside our house.

  早朝、ご近所さんたちと家の横の川沿いを草刈りしました。

 

 

 

After that I dried clothes outside,

  その後、洗濯物を外に干して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

put hoses for swimming pools away then

  プールのホースを片付けて、

 

 

 

harvested vegetables.

  野菜を収穫しました。

 

 

 

Around 11 AM, we visited the clinic to remove Kaitos wart on his foot.

  11時頃、Kaitoマンの足のイボを取り除くため診療所にかかりました。

 

 

 

 

After the clinic, we visited the nearest Yoshinoya Restaurant of 4 restaurants (in Nagano) that serve deep-fried chicken menu. Its 10 miles away from our house.

  診療所の後、県内4店舗しかない唐揚げメニューを提供する吉野家の中で1番近い店に行きました。さすが1番近い吉野家は、家から16km位です。本当に近い5kmの吉野家は唐揚げがありません。

 

 

 

We shared deep-fried chicken menu. We can order menu with tablet PC and can get extra bowls of rice for free here. The menu is delicious as well here.

  唐揚げメニューをシェアしました。この店舗ではタブレットで注文し、ごはんおかわり自由です。このメニューはここもまたおいしかったです。

 

 New Century YAMANEKO’S DIARY 新世紀 山ネコの日記: 8th Oct. Yoshinoya Marathon 吉野家マラソンだぞ (torojiro2.blogspot.com)

 ↑The article of the second nearest Yoshinoya Restaurant

  2番目に近い店舗の記事「よしのやマラソン」

 

 

 

Following that we visited Ito Yokado then ate Frenchi fries,

  それからイトーヨカドーでフライドポテトを食べて、

 

 

 

enjoyed crane game of Umai-bo snack.

  うまい棒のクレーンゲームを楽しんで、

 

 

 

went around some reuse shops then

  いくつかリユースショップを廻って、

 

 

 

played coin games, bingo game and Japanese drum game.

  メダルゲーム、ビンゴゲーム、太鼓の達人をしました。

 

 

 

 

Finally, we vieited Kawachi drug store and gas station then Tamami drove back home with Ichina & Kaito,

  最後にカワチとガソリンスタンドに寄って、Tamamiさんは車を運転してTina姫とKaitoマンを連れて帰り、

 

 

 

and I jogged back home.

  Torojiro先生はジョギングで帰りました。

 

 

 

At Direx supermarket, we found Dodeka-bars and bought them to enter the prize of Dodeka-bar cushion but the color of its bar code has changed. We need to attach 2 bar codes on a postcard for entry. The new bar codes are for the next prize so we cannot enter the prize of Dodeka-bar cushion anymore, oh man!  

  ダイレックスでどでかばーを見つけて懸賞応募のために買いました。しかしバーコードの色が違っていました。2枚1口でハガキに貼りますが、新しいバーコードは次の懸賞の物でした。もうどでかばークッションに応募できません・・・。

 

 

 

Kaito watched Doraemon at the top of Osaka Station.

  Kaitoマンは大阪駅頂上でドラえもんを見ました。

 

 

 

Ichina played with the Anpanman toy and Kaito showed how to make it well.

  Tina姫はアンパンマンのおもちゃで遊び、Kaitoマンは上手なやり方を見せました。

 

 

 

After fart movies we went to bed.

  おなら動画の後、寝ました。

No comments:

Post a Comment