Sunday, October 9, 2022

9th Oct. Meet Frankenstein Again フランケンシュタインとの再会だぞ

Meet Frankenstein Again

10日 フランケンシュタインとの再会だぞ


 

I started joggin around 7:30, but my ankle hurted so I decided to walk.

  7時半頃ジョギングを始めましたが、足首に痛みがあったので歩くことにしました。

 

 

 

After 30 minutes I came back home. The imitation hawk was watching our sweet potatoes farm.

  30分後、家に帰ってきました。模造の鷹がサツマイモ畑を見張っていました。

 

 

 

I harvested vegetables. What a big cabbage and lettuce!

  野菜を収穫しました。大きなキャベツとレタスです!!

 

 

 

Kaito watched tablet PC,

  Kaitoマンはタブレットを見て、

 

 

I dried clothes inside.

  Torojiro先生は室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Around 10:30 we left for LAZA WALK in Yamanashi Prefecture to meet Frankenstein.

  10時半頃、山梨のラザウォークへ、フランケンシュタインに会いに行きました。

 

 

 

We always have a break here when we go to Yamanashi.

  山梨に行く時にはいつもここで休憩します。

 

 

 

Around 1 PM, we arrived at LAZA WALK shopping mall.

  1時頃ラザウォークに着きました。

 

 

 

A lot of airplanes were flying around the walk. There is Nihon Koukuu Highschool, pilot training school, nest to LAZA WALK and they were having a festival today.

  たくさんの飛行機が飛んでいました。ラザウォーク隣に山梨日本航空高校があって、今日は祭りのようでした。

 

 

 

First, we met Frankenstein again. Ichina met him for the first time and she didnt cry, maybe she doesnt know what is scary.

  まずフランケンシュタインと再会しました。Tina姫は初めて会いましたが泣きませんでした。多分何が怖いのか分かっていないのだと思われます(笑)

 

 

 

Kaito didnt cry this time. Last time when he was 2 years old, he shouted Bye-bye, bye-bye, Ill go there~ He has become brave boy!

  Kaitoマンは今回は泣きませんでした。前回2歳の時は、「バイバイ!バイバイする!あっちいく~」と叫んでいました(笑) 勇敢な少年になりました!

New Century YAMANEKO’S DIARY 新世紀 山ネコの日記: 6th Oct. Two Shopping Malls 2ヵ所のショッピングモールだぞ (torojiro2.blogspot.com)

 

 

After that we had lunch at the food court.

  その後、フードコートで昼食を食べました。

 

 

 

Kaito got this toy.

  このおもちゃを手に入れました。

 

 

 

LAZA WALK has the big game corner so we visited there and enjoyed coin games.

  ラザ和ウォークは大きなゲームコーナーがあるので、訪れてメダルゲームを楽しみました。

 

 

 

We had a very good time at LAZA WALK.

  ラザウォークで楽しい時間を過ごしました。

 

 

 

We found the branch of our favorite shop, Tamagoya Koubou, near Suwa-Minami Highway Inter Change. We visited there and bought a cream puff.

  諏訪南インターの近くにお気に入りのたまごや工房支店を見つけました。立ち寄ってシュークリームを買いました。

 

 

 

We watched Anpanman at Osaka Station.

  大阪駅でアンパンマンんを見ました。

 

 

 

I bought the season chair lift ticket of Nomugi-touge ski field for US$230 at last.

  ようやく23,000円で野麦峠のシーズン券を買いました。値上がりしましたが仕方ないのと、他に比べてまだまだ安いのです。早割&リピーター割です。来年度はKaitoマンも券が必要ですが、親+3,000円でシーズン券が付きます!いい所です!

 

 

 

Finally, we watched fart movies then went to bed.

  最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment