Friday, October 21, 2022

21st Oct. Desk Light 卓上ライトだぞ

Desk Light

1021日 卓上ライトだぞ

 

 

The broken desk light, that my aunt Keiko bought for me when I was preparing for an entrance exam for high school (so maybe when I was 15 years old), was sold last night online.

  自分が高校受験の頃に伯母が買ってくれた壊れた卓上ライトが昨夜メルカリで売れました。

ジャンク品の出品でしたが、蛍光灯は製造中止でしたが、直せる人いるのですね。送料引いたら若干マイナスですが、どこかで使ってくれる人がいると思うとその方がいい気がします。

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

checked security cameras and swimming pools,

  防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

moved clothes out.

  洗濯物を外に出しました。

 

 

 

We played together then I went to school.

  一緒に遊んでから学校へ行きました。

 

 

 

We visited the new gymnasium in Shiojiri.

  塩尻にある新しい体育館を訪れました。

 

 

 

We enjoyed Halloween recreation games there.

  ハロウィンレクレーションをそこで楽しみました。

 

 

 

On the way back, I sent the light.

  帰りにライトを送りました。

 

 


Ichina played with the Anpanman toy.

  Tina姫はアンパンマンのおもちゃで遊びました。

1666314419146 2022.10.21


Ichina is playing with Anpanman toy by herself

https://youtube.com/shorts/4URJN0pKd9s

 

 


We received gifts from Osaka.

  大阪からの贈り物を受け取りました。


 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment