Tuesday, October 4, 2022

4th Oct. Go-Cart, Mallet Golf ゴーカート・マレットゴルフだぞ

Go-Cart, Mallet Golf

10日 ゴーカート・マレットゴルフだぞ

 

 

 

I dried clothes outside,

  洗濯物を外干しして、

 

 

 

brought a circular notice to our neighbor,

  隣人に回覧板を回して、

 

 

 

harvested vegetables,

  野菜を収穫して、

 

 

 

watered plants then

  植物に水をやって、

 

 

 

checked our swimming pools from balcony.

  バルコニーからプールを確認しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast together.

  一緒に朝食をたべました。

 

 

 

We had a meeting about our cultual festival.

  文化祭についての集会がありました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

I picked Kaito up at his nursery school.

 Kaitoマンを保育園へ迎えに行きました。

 

 

 

We visited Osakada Park then

  小坂田公園に行って、

 

 

 

rode on Go-Cart and

  ゴーカートに乗って、

MOV_0142 2022.10.04 Osakada Park, Go-Cart


https://youtu.be/_pkNqUcQgrA

 

 

 

 

played mallet golf.

  マレットゴルフをしました。

MOV_0146 2022.10.04 Osakada Park, Mallet Golf, No.5 hole


https://youtu.be/xmA08PAMJZw

 

 

 

 

After that Kaito watched Anpanman at Osaka Station.

  その後、Kaitoマンは大阪駅でアンパンマンを見ました。

 

 

 

Ichina played with Dodeka-bar cushion after dinner.

  Tina姫は夕食後、どでかばークッションで遊びました。

 

 

 

I repaired our mallet golf sticks. Its made from wood so sometimes the edge of it gets chipped.   

 マレットゴルフのスティックを修理しました。木製なのでたまに欠けるのです。

 

 

 

Ichina played with the baby fence.

  Tina姫は赤ちゃん柵で遊びました。

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment