Friday, October 14, 2022

14th Oct. Attack 攻撃だぞ

Attack

1014日 攻撃だぞ

 

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked our swimming pools and security cameras,

  プールと防犯カメラを確認して、

 

 


 

watered plants then harvested vegetables.

  植物に水をやって、野菜を収穫しました。

 

 

 

Ichina was crawling and

  Tina姫はハイハイしていて、

 

 

 

Kaito was throwing a ball to a darts board.

  Kaitoマンは(マジックテープの)ダーツの板にボールを投げていました。

 

 

 

We ate breakfast then Kaito went to nursery school.

  朝食を食べてKaitoマンは保育園に行きました。

 

 

 

We had a cultural festival today.

  今日は文化祭でした。

 

 

 

When Tamami picked Kaito up at his nursery school, Ichina and Kaito rode on playground equipments horses with each other at the park nearby.

  TamamiさんがKaitoマンの保育園にお迎えに行った時、Tina姫とKaitoマンは近くの公園でお互いに遊具の馬に乗りました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman at the top of Osaka Station.

  Kaitoマンは大阪駅頂上でアンパンマンを見ました。

 

 

 

After that, the dinosaur attacked Ichina,

  恐竜がTina姫を攻撃し、

 

 

 

 

Ichina attacked Kaito and then

  Tina姫はKaitoマンを攻撃し、

 

 

 

Anpanman doll attacked Ichina, hahaha...

  アンパンマン人形がTina姫を攻撃しました。わっはっは

 

 

 

Finally, we watched fart movies then went to bed.

  最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment