Wednesday, October 19, 2022

19th Oct. On the bed ベッドの上だぞ

On the bed

1019日 ベッドの上だぞ

 

 

 

 

I dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

Kaito was watching tablet PC on the bed and

  Kaitoマンはベッドでタブレットを見て

 

 

 

Ichina was crying.

  Tina姫は泣いていました。

 

 

 

When she came down to the first floor,

  Tina姫が一階に降りた時、

 

 

 

I harvested vegetables,

  野菜を収穫して、

 

 

 

washed another 2 hoses at a river then

  川で他の2本のホースを洗って

 

 

 

dried them from a balcony.

  バルコニーからそれらを干しました。

 

 

 

Kaito really likes this puzzle.

  Kaitoマンはこのパズルが大好きです。

 

 

 

On the way to school, I stopped at the railway crossing then watched the commuter train. I rarely stop here because we have only a few trains in our prefecture.

  学校への道で踏切で止まり、通勤電車を見ました。踏切に引っかかるのはレアなのです。そもそも長野県は電車本数少なくて、通りませんから(笑)

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

After school, I visited the workplace one of my students is supposed to have on-the-job training.

  放課後一人の生徒が現場実習をする職場を訪れました。

 

 

 

Ichina and Kaito played at the park when Tamami picked Kaito up.

  Tamamiさんがお迎えに行った時、Tina姫とKaitoマンは公園で遊びました。

 

 

 

I bought fences at US$1 each shop. Ill make a heater cover for Ichina.

  ダイソーでフェンスを買いました。Tina姫のためにストーブカバーを作ります。

 

 

 

Ichina stood up on the bed. It must be hard situation because a mattress is soft.

  Tina姫はベッドの上で経ちました。マットレスが柔らかいので難しいでしょうに。

 

 

 

I received a T-shirt and a bib number of Matsumoto marathon.

  松本マラソンのTシャツとゼッケンを受け取りました。

 

 

 

After dinner,

  夕食後、

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment