Tuesday, October 18, 2022

18th Oct. At a river 川でだぞ

At a river

1018日 川でだぞ

 

 

 


Ichina woke up earlier than usual.

  Tina姫はいつもより早く起きました。

 

 

 

I dried clothes inside.

  洗濯物を室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Following that I harvested vegetables,

  それから野菜を収穫して、




I checked the security cameras,

  防犯カメラを確認して、

 

 

 

washed the hose for our swimming pool at a river.

  プール用のホースを川で洗いました。

 

 

After that I dried the hose like this.

   その後、ホースをこのように干しました。



After breakfast, I went to school, Kaito went to nursery schoo and then Ichina and Tamami went to grandparents house.

  朝食の後、Torojiro先生は学校へ行き、Kaitoマンは保育園へ行き、Tina姫とTamamiさんはじいじばあばの家に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was climbing upstairs by herself.

  家に帰った時、Tina姫が2階へ1人で上がっていました。

 

 

 

Kaito was watching Anpanman at the top of Osaka Station.

  Kaitoマンは大阪駅頂上でアンパンマンを見ていました。

 

 

 

The baby fences for Ichina are working well.

  Tina姫用の赤ちゃん柵はしっかり機能しています。

 

 

 

After fart movies, we went to bed.

  おなら動画の後、寝ました。

No comments:

Post a Comment