Monday, October 3, 2022

3rd Oct. Plastic Model Bicycle プラモデル自転車だぞ

Plastic Model Bicycle

10日 プラモデル自転車だぞ

 

 


Kaito put together circuit course then left it in front of TV...

  Kaitoマンはサーキットコースを組み立てて、テレビの前に置きっぱなしでした・・・

 

 

 

I checked security cameras,

  防犯カメラをチェックして、

 

 

 

dried clothes outside,

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

harvested vegetables and watered plants,

  野菜を収穫、植物に水をやって、

 

 

checked our swimming pools.

  プールを確認しました。

 

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then ate breakfast.

  Tina姫とKaitoマンは起きて、朝食を食べました。



I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

Ichina helped Tamami taking off clothes.

  Tina姫はTamamiさんが洗濯物を取り込むのを手伝いました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman at Osaka Station.

  Kaitoマンは大阪駅でアンパンマンを見ました。

 

 

 

Ichina played on Dodeka-bar cushion.

  Tina姫はどでかばークッションの上で遊びました。

 

 

 

Kaito seemed to complete the plastic model bicycle.

  Kaitoマンはプラモデル自転車を完成させたようでした。

 

 

 

Ichina climbed up the stairs by herself.

  Tina姫は階段を一人で登りました。

 

 

 

Finally we watched fart movies then went to bed.

  最後におならどうがを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment