Saturday, October 15, 2022

15th Oct. Buckwheat Noodles 蕎麦だぞ

Buckwheat Noodles

1015日 蕎麦だぞ

 

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

checked security cameras then harvested vegetables.

  防犯カメラを確認して野菜を収穫しました。

 

 

 

After that I ate salad made of vegetables from our farm.

  その後、我が家の畑で獲れた野菜のサラダを食べました。

 

 

 

When Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンが起きた時、

 

 

 

I went to school and had a school bus duty, though it was Saturday, because

  土曜日でしたが学校に行きバス当番をしました。なぜなら

 

 

 

We had a cultural festival as well today. After a sale to sell our products, we ate delicious lunch.

  今日も文化祭だったからです。販売の後、おいしい昼食を食べました。

 

 

 

When I was working, Ichina, Kaito and Tamami visited Sky Park then enjoyed walking, cycling and tricycling.

  Torojiro先生が働いている間、Tina姫、Kaitoマン、Tamamiさんはスカイパークに行って散歩・サイクリング・三輪車を楽しみました。

 

 

 

After the festival, once I came back home, practiced hurdles with Kaito,

  文化祭の後、一旦家に帰ってKaitoマンとハードル練習をして、

 

 

 

played together with Ichina at a dining room,

  ダイニングでTina姫と遊んで、

 

 

 

took a train then moved to Shiojiri city center.

  電車で塩尻市街地へ移動しました。

 

 

 

First I ate buckwheat noodles at Shiojiri Station then

  最初に塩尻駅で蕎麦を食べて、

 

 

 

had a drinking party with my colleagues at Higashiyama Shokudou Restaurant.

  東山食堂で食事会でした。

No comments:

Post a Comment