Wednesday, October 12, 2022

12th Oct. After Nursery School, Disturbing 保育園の後・邪魔するぞ

After Nursery School, Disturbing

1012日 保育園の後・邪魔する

 

 

 

 

I ate breakfast in the early morning.

  早朝に朝食を食べました。

 

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras and swimming pools,

  防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

watered plants then

  植物に水をやって、

 

 

 

harvested vegetables.

  野菜を収穫しました。

 

 

 

When Ichina and Kaito woke up, I moved washing out.

  Tina姫とKaitoマンが起きた時、洗濯物を外に出しました。

 

 

 

They ate breakfast then Kaito went to nursery school.

  朝食を食べてKaitoマンは保育園に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつものように働きました。

 

 

 

Tamami sent me photos. Lately when Tamami picked Kaito up at his nursery school, he plays at the park nearby.

  Tamamiさんが写真を送ってくれました。最近Kaitoマンはお迎えの時に、近くの公園で遊びます。

 

 

 

After that Kaito studied a little.

  その後Kaitoマンは少し勉強しました。

 

 

 

Kaito likes this puzzle and Ichina likes disturbing Kaito.

  Kaitoマンはこのパズルが好きで、Tina姫はKaitoマンの邪魔をするのが好きです。

 

 

 

Ichina crawled to Kaito then disturbed him watching tablet PC.

  Tina姫はハイハイして行って、Kaitoマンがタブレットを見ているのを邪魔しました。

 

 

 

Ichina cannot disturb Kaito watching Anpanman at the top of Osaka Station. Here is a place of refuge.

  Tina姫は、Kaitoマンが大阪駅の頂上でアンパンマンを見るのは邪魔できません。避難場所です(笑)

 

 

 

Ichina was bitten by the dinosaur and Kaito helped her.

  Tina姫は恐竜に噛まれて、Kaitoマンが助けてあげました。

 

 

After bath, they went upstairs then

  お風呂の後、2階に上がて、

 

 

 

went to bed.

  寝ました。

No comments:

Post a Comment