Wednesday, October 26, 2022

26th Oct. Snowy Mountains 雪山だぞ

Snowy Mountains

10月26日 雪山だぞ

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras and swimming pools,

  防犯カメラとプールを確認して

 

 

 

harvested lettuce then

  レタスを収穫して、

 

 

 

ate it.

  食べました。

 

 

 

Since it’s getting colder, green peppers and tomatoes are almost over.

  寒くなってきているので、ピーマンとトマトはほぼ終わりです。

 

 

 

We ate breakfast then I went to school, Kaito went to nursery school and

  朝食を食べて、Torojiro先生は学校へ行き、kaitoマンは保育園に行き、

 

 

 

Ichina and Tamami went out for shopping.

  Tina姫とTamamiさんは買い物に行きました。

 

 

 

I jogged with my students then

  生徒と一緒に走って、

 

 

 

worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

Hakuba mountain range has been covered with snow. Ski season is coming soon.

  白馬の山脈が雪に覆われました。スキーシーズンがもうすぐやってきます。

 

 

 

Kaito watched Anpanman at the top of Osaka Station.

  kaitoマンは大阪駅頂上でアンパンマンを見ました。

 

 

 

We ate dinner,

  夕食を食べて、

 

 

 

watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment