Thursday, October 27, 2022

27th Oct. Spare Ski Carrier 予備のスキーキャリヤだぞ

Spare Ski Carrier

10月27日 予備のスキーキャリヤだぞ

 

 

I ate breakfast in the early morning.

  早朝、朝ごはんを食べました。

 


 

After that dried clothes inside,

  その後、洗濯物を室内に干して、

 

 

 


checked security cameras and swimming pools then

  防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

harvested vegetables.

  野菜を収穫しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とkaitoマンは起きて、

 

 

 

played together around the table then

  テーブル周辺で遊んで、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

I jogged with my students then

  生徒たちと一緒に走って、

 

 

 

worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

When I came back home, Ichina was holding baby food.

  家に帰った時、Tina姫はベビーフードを持っていました。

 

 

 

Kaito was holding True-False boards and snack.

  kaitoマンは〇×ボードとお菓子を持っていました。

 

 

 

While Kaito was watching Anpanman at the top of Osaka Station,

  kaitoマンが大阪駅頂上でアンパンマンを見ている時、

 

 

 

I received spare ski carriers that I bought on the Internet..

  メルカリで買った予備のスキーキャリアを受け取りました。

 

 

 

I’ll use them like this way. Can you have a guess? Anyway, Kaito’s ski and snowboard are too short to put on my ski carriers because the interval of them is longer than Kaito’s materials (ski and snowboard) so I carried his materials inside our car before.

  このように使います。予想できますか?とにかくKaitoマンのスキーとスノボはキャリヤに積むには短すぎるんです。キャリヤの間隔が用具より長いからです。なので以前は車内に積んで運んでいました。

 

 

 

Ichina played with an Anpanman toy and

  Tina姫はアンパンマンのおもちゃで遊んで、

 

 

 

Kaito watched fart movies then went to bed.

  kaitoマンはおなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment