Tuesday, October 25, 2022

25th Oct. Chrysanthemum 菊だぞ

Chrysanthemum

10月25日 菊だぞ

 

 


I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

Chrysanthemums of our house are at their best now.

  我が家の菊は今満開です!

 

 

 

I checked security cameras and tarps for our swimming pools.

  防犯カメラとプールのブルーシートを確認しました。

 

 

 

I harvested vegetables then

  野菜を収穫して、

 

 

 

ate vegetables as breakfast.

  朝食で野菜を食べました。

 

 

 

I have to sharpen edges of Kaito’s skis.

  Kaitoマンスキーのエッジを研がなければなりません。

 

 

 

I supported with this bar my handmade rack for drying clothes. I need a longer bar.

  洗濯の大阪駅をこの棒で支えていますが、長いのが欲しいです。

 

 

 

We played together.

  一緒に遊びました。

 

 

 

Kaito helps us every day.

  Kaitoマンは毎日お手伝いします。

 

 

 

When I left home, I saw the other side of mums.

  家を出る時、反対側の菊も見ました。

 

 

 

I jogged around our school then

  学校周辺を走って、

 

 

 

worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

Ichina and Kaito were playing at a kitchen while Tamami was cooking then

  Tina姫とKaitoマンはTamamiさんが料理をしている間、台所で遊んでいて、

 

 

 

moved to a living room when I came back home.

  Torojiro先生が帰った時、リビングに移動しました。

 

 

 

After taking a bath, we watched fart movies then went to bed.

  お風呂の後、おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment