Tuesday, November 1, 2022

1st Nov. Two Bats 2本のバットだぞ

Two Bats

11月1日 2本のバットだぞ

 

I’ll participate in Matsumoto marathon with these clothes. I sent this photo to my colleagues to find me while I’m running.

  松本マラソンにこの服装で出ます。知り合いに見つけてもらう為この写真を送りました。

 

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras then

  防犯カメラを確認して、

 

 

 

harvested vegetables. They don’t grow up well because it’s getting colder.

  野菜を収穫しました。寒くなってきているので、野菜がよく育ちません・・・。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

played then,

  遊んで、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

On the way back, I visited the education office then borrowed this P.E equipment we will use tomorrow at school.

  帰りに教育センターにより、明日学校で使う教材を借りました。

 

 

 

I picked Kaito up at his nursery school.

  Kaitoマンのお迎えに行きました。

 

 

 

At Japanese style rooms, we tried the equipment. Kaito swang 2 bats at the same time.

  和室で教材を試しました。Kaitoマンは2本のバットを同時に振りました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman at the top of Osaka Station and

  Kaitoマンはアンパンマンを大阪駅の頂上で見ました。

 

 

 

Ichina played on the sofa with me.

 Tina姫はソファの上でTorojiro先生と遊びました。

 

 

 

Finally we watched fart movies then went to bed.

  最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment