Thursday, October 13, 2022

13th Oct. Muscat マスカットだぞ

Muscat

1013日 マスカットだぞ

 

 


 

 








I checked security cameras and swimming pools,

  防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

watered plants,

  植物に水をやって、

 

 

 

dried cloths inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

harvested vegetables.

  野菜を収穫しました。

 

 

 

Kaito woke up then played the puzzle game.

  Kaitoマンは起きてパズルをしました。

 

 

 

Ichina woke up then cried.

  Tina姫は起きて、泣きました。

 

 

 

They ate breakfast then Kaito went to nursery school.

  朝食を食べて、Kaitoマンは保育園に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつも通り働きました。

 

 

 

We have a cultural festival tomorrow.

  明日は文化祭です。

 

 

 

On the way back from nursery school, Kaito played at the park with Ichina.

  保育園からの帰りにKaitoマンはTina姫と公園で遊びました。

 

 

 

On the way back from school, I gathered sawdust then brought them back home for our farm and kids park..

  帰りに木屑を集めて家に持ち帰りました。畑とキッズパークのためです。

 

 

 

Kaito was playing on an Anpanman trampoline and

  Kaitoマンはアンパンマントランポリンで遊んでいて、

 

 

 

Ichina was playing with the drawer of kitchen.

  Tina姫は台所の引き出しで遊んでいました。

 

 

 

Kaito watched Anpanman until dinner time.

  夕食の時間までアンパンマンを見ました。

 

 

 

 

One of our neighbors, who is running grape farm, gives us this expensive muscat grape every year this season. Thank you very much. Ichina ate it for the first time!

  大規模ブドウ畑を経営している隣人から、この高いシャインマスカットを毎年この時期にいただけます。ありがとうございます。Tina姫は初めて食べました。

 

 

 

We watched fart movies then went to bed.

  おなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment