Saturday, October 29, 2022

29th Oct. Halfway Point 中間地点だぞ

Halfway Point

10月29日 中間地点だぞ

 

 

Kaito played this puzzle then

  kaitoマンはパズルをやって、

 

 

 

ate breakfast. He looks like a monkey.

  朝食を食べました。kaitoマンはサルのようです。

 

 

 

After the game of scissors-paper-rock on TV,

  めざましじゃんけんの後、

 

 

 

I dried clothes outside,

  洗濯物を外に干して、

 

 

 

loaded Kaito’s skis and snowboard on the roof of CX-5. Kaito’s skis and snowboard are too short to carry with the normal ski carriers, so

  kaitoマンのスキーとスノボをCX-5の屋根に載せました。kaitoマンのスキーとスノボはキャリヤで運ぶには短すぎるので・・・

 

 

 

I use the magnet ski carrier that I bought the day before yesterday like this way. Yeah, I use it as a halfway point.

  一昨日買ったマグネットスキーキャリヤをこのように使います。そうです、中間地点として使うのです。高低差があるのは前のキャリヤをしっかり取り付けてないからで、実際はほぼまっすぐになるはずです。

 

 

 

After that I watered plants and transplanted seedlings of lettuce.

  その後、植物に水をやって、レタスの苗を移植しました。

 

 

 

Following that Kaito practiced baseball with batting tee.

  それからkaitoマンはバッティングティーで野球練習をしました。

2022.10.29 Batting Tee 1


https://youtu.be/cfvxYppOtJ4

2022.10.29 Batting Tee 2


https://youtu.be/py2pG0c3Z1U

 

 

 

After baseball practice, we played together with Ichina.

  野球練習の後、Tina姫と遊びました。

 

 

 

We received gifts from Osaka.

  大阪からギフトを受け取りました。

 

 

 

At the amusement park, Kaito played coin games and Japanese drum game,

  アミューズメントでメダルゲームと太鼓の達人をやって、

 

 

 

went around some reuse shops then

  いくつか店を廻って、

 

 

 

got this prize at the bingo game.

  ビンゴでこの景品を手に入れました。

 

 

 

Kaito bought this buzzer for quiz game.

  Kaitoマンはクイズゲーム用のピンポンブザーを買いました。なぜ?笑

 

 

 

Maybe he wears this clothes for Halloween.

  多分ハロウィンで着るのでしょう。

 

 

 

I made this heater fence quickly.

  素早くストーブの囲いを作りました。

 

 

 

Lately, we got three big stuffed toy, Dodeka-bar cushion, Dinosaur and Shinkansen (train) we got today.

  最近3つの大きなぬいぐるみを手に入れました。どでかばークッション・恐竜・今日獲った新幹線です。

 

 

 

When we went to bed, we watched fart movies as usual.

  寝る時、いつも通りおなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment