Friday, October 28, 2022

28th Oct. Home Drinking Party 家で飲み会だぞ

Home Drinking Party

10月28日 家で飲み会だぞ

 

 


In the early morning, I checked security cameras and swimming pools,

  早朝、防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

harvested vegetables,

  野菜を収穫して、

 

 

 

dried clothes inside then

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

ate vegetable I harvested.

  収穫した野菜を食べました。

 

 

 

Once Ichina woke up but she fell asleep again.

  Tina姫は一旦起きましたが、また寝ました。

 

 

 

Kaito woke up, watched tablet PC,

  kaitoマンは起きて、タブレットを見て、

 

 

 

played together with Ichina then

  Tina姫と一緒に遊んで

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

I visited Sky Park with my students then enjoyed cycling there.

  生徒たちと一緒にスカイパークを訪れ、サイクリングを楽しみました。

 

 

 

On the way back home, I had my hair cut.

  帰り道に散髪しました。

 

 

 

After that I visited the clinic then had a therapeutic system relying on manipulation of bones and muscles.

  その後、整体に通いました。

 

 

 

Around 7:30 PM, I started drinking party with my colleague Mr. Kato at home.

  7時半頃、家で同僚のKato先生と飲み会を始めました。

 

 

 

Kaito was really looking forward to seeing Mr. Kato so he showed his favorite puzzle many times.

  KaitoマンはKato先生に会うのをとても楽しみにしていたので、お気に入りのパズルを何度も見せていました。

No comments:

Post a Comment