Monday, October 24, 2022

24th Oct. Online オンラインだぞ

Online

10月24日 オンラインだぞ

 

I ate salad,

  サラダを食べて、

 

 

 

dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras, swimming pools and tarps,

  防犯カメラ、プール、ブルーシートを確認して、




harvested vegetables.

  野菜を収穫しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、

 

 

 

ate breakfast.

  朝食を食べました。

 

 

 

I went to school but didn’t work at my classroom but worked at meeting room and joined the online meeting all day long.

  学校に行きましたが、クラスでは働きませんでした。会議室でオンラインミーティングに1日中参加しました。

 

 

 

Ichina played with Dodeka-bar cushion and Kaito was playing with the puzzle.

  Tina姫はどでかばークッションで遊んでいて、Kaitoマンはパズルで遊んでいました。

 


After that Kaito watched Doraemon at Osaka Station.

  そのKaitoマンは大阪駅でドラえもんを見ました。

 

 

 

Finally we watched fart movies then went to bed.

  最後におなら動画を見て寝ました。

No comments:

Post a Comment