Tuesday, October 11, 2022

11th Oct. Bitten by dinosaur 恐竜に噛まれるぞ

Bitten by dinosaur

1011日 恐竜に噛まれる

 

 

 


Kaito got caught between Dodeka-bar cushion and the dinosaur.

  Kaitoマンはどれかばークッションと恐竜に挟まれました。

 

 

 

I dried clothes inside,

  室内に洗濯物を干して、

 

 

 

checked security cameras and swimming pools,

  防犯カメラとプールを確認して、

 

 

 

watered plants then

  植物に水をやって、

 

 

 

harvested vegetables.

  野菜を収穫しました。

 

 

 

Since it cleared up, I moved our washing outside.

  晴れてきたので、洗濯物を外に出しました。

 

 

 

Kaito ate breakfast, played together with Ichina then went to nursery school.

  Kaitoマンは朝食を食べ、Tina姫と遊んで保育園に行きました。

 

 

 

I worked as usual.

  いつものように働きました。

 

 

 

After dinner, Ichina and Kaito were bitten by dinosaur.

  夕食後、Tina姫とKaitoマンは恐竜に噛まれました。

 

 

 

Ichina climbed up the stairs by herself and

  Tina姫は自分で階段を登り、

 

 

 

Kaito watched Anpanman at the top of Osaka Station.

  Kaitoマンは大阪駅頂上でアンパンマンを見ました。

 

 

 

Dinosaur watched fart movies with his friends.

  恐竜は友だちとおなら動画を見ました。

No comments:

Post a Comment