Saturday, November 20, 2021

20th Nov. Two groups of guests 2組のゲストだぞ

Two groups of guests

1120日 2組のゲストだぞ

 

 

 


 

After watching tablet PC, Kaito took Ichina up in his arms..

  タブレットを見た後、KaitoマンはTina姫を抱き上げました。

 

 

 

I jogged along the disaster course.

  災害コース沿いに走りました。

 

 

 


On the way back, I watched an airplane and trains.

  帰りに飛行機と電車を見ました。

 

 

 

Following that I cut grass with mower because I need to finish its fuel.

  ビーバーの燃料を使い切る為、草を刈りました。

 

 

 

Around 11 AM, we invited my colleague Mai, her son Aoba and her daughter Shion. I gave them my handmade stool.

  11時頃、同僚のMai先生、息子Aoba君、娘Shionちゃんを招きました。手作り踏み台を渡しました。

 

 

 

We took Aoba to our slacklining field. It seemed to be attractive for him.

  Aoba君をスラックラインに連れて行きました。魅力的なようでした。

 

 

 

Thank you for coming and see you perhops in summer, swimming pool season.

  お越しいただきありがとうございました。次は多分夏に、プールの時に会いましょう。

 

 

 

After that we played together with Ichina.

  それからTina姫と遊びました。

 

 

 

I checked which part of the security camera is working. Maybe its solar panel is broken.

  防犯カメラのどの部分が働いているかどうか調べました。多分ソーラーパネルが壊れています。

 

 

 

Around 3 PM, we invited another guest, Lizu, Jeiku and their son Kairi.

  3時頃、もう1組のゲスト、Lizu先生、Jeiku先生、息子のKairi君を招きました。

 

 

 

Due to the corona virus we havent met since 2019, Dec. It was their first time to visit our new house.

  コロナのせいで、2019年12月以来会っていませんでした。新しい家に来てくれたのは初めてでした。New Century YAMANEKO’S DIARY 新世紀 山ネコの日記: 8th Dec. Ina City 伊那だぞ (torojiro2.blogspot.com)

 

 

 

 

Although Kaito was crying when Lizu and Jeiku held Kaito up when he was a baby, Ichina didnt cry. She is brave. Thank you for coming to our new hosue and we will visit your new apartment next.

  Kaitoマンが赤ちゃんの時、Lizu先生・Jeiku先生に抱っこされたら泣いていましたが、Tina姫は泣きませんでした。勇敢です。新しい家に来てくれてありがとうございました。次回はそちらの新しいアパートに行きますね。

New Century YAMANEKO’S DIARY 新世紀 山ネコの日記: 10th Mar. Exchange 交流だぞ (torojiro2.blogspot.com)


New Century YAMANEKO’S DIARY 新世紀 山ネコの日記: 27th Jul. Birthday Cake & Handmade Swimming Pool 誕生日ケーキと手作りプールだぞ (torojiro2.blogspot.com)

 

New Century YAMANEKO’S DIARY 新世紀 山ネコの日記: 4th May. Reunion 再会だぞ (torojiro2.blogspot.com)

 

 

After that I worked a lot.

  それからたくさん仕事をしました。

No comments:

Post a Comment