Monday, November 15, 2021

15th Nov. Two Cameras and Two Children 2台のカメラと2人の子どもだぞ

Two Cameras and Two Children

1115日 2台のカメラと2人の子どもだぞ

 

 

 


I set up the 6th camera at a balcony when I dried clothes outside.

  洗濯物を外に干した時に、6台目のセキュリティカメラをバルコニーに設置しました。

 

 

 

Ichina woke up before I left for school.

  Torojiro先生が学校に行く前にTina姫は起きました。

 

 

 

I cleaned our garlic farm.

  ニンニク畑をキレイにしました。

 

 

 

Kaito raced together with Ichina and Tamami,

  KaitoマンはTina姫とTamamiさんと競走して、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

We jogged around our school.

  学校周辺を走りました。

 

 

 

We made a low dining table.

  チャブ台を作りました。

 

 

 

We ate dinner and Ichina danced on her bed. Two children are glowing very well.

  夕食を食べて、Tina姫はベッドで踊りました。2人の子ども達はすくすくと育っています。

 

 

 

Two security camera, especially its solar panels are not working well so I send a message to the customers service.

  2台のセキュリティカメラは、特にソーラーパネルが動きませんのでカスタマーサービスにメッセージを送りました。

No comments:

Post a Comment