Friday, November 5, 2021

5th Nov. Colored Leaves 紅葉だぞ

Colored Leaves

11日 紅葉だぞ

 

 

 


Ichina and Kaito were watching tablet PC.

  Tina姫とKaitoマンはタブレットを見ていました。

 

 

 

Lately Kaito looks after Ichina well.

  最近KaitoマンはTina姫の世話をよくします。

 

 

 

I cleaned our garlic farm until Kaito finished preparation for his nursery school.

  Kaitoマンが保育園準備が終わるまでニンニク畑をキレイにしました。

 

 

 

Kaito played on a seesaw,

  Kaitoマンはシーソー遊びをして、

 

 

 

dashed on the ladder,

  ラダーをダッシュして、

 

 

 

waved his hand to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車に手を振って、保育園に行きました。

 

 

 

We harvested sweet potatoes.

  サツマイモの収穫をしました。

 

 

 

We went for a walk along the marathon competition course.

  マラソン大会コース沿いに散歩しました。

 

 

 

We graveled a parking.

  駐車場に砂利を敷きました。

 

 

 

When I picked Kaito up, he was playing among these beautiful colored leaves.

  お迎えに行った時、Kaitoマンはキレイな紅葉の中で遊んでいました。

 

 

 

I had a drinking party together with the same age colleagues.

  同い年の先生達と飲み会でした。

No comments:

Post a Comment