Wednesday, November 3, 2021

3rd Nov. Slack Line スラックラインだぞ

Slack Line

11日 スラックラインだぞ

 

 

I dried clothes outside then

  外に洗濯物を干して、

 

 

 

jogged along the disaster course.

  災害コース沿いに走りました。

 

 

 

I saw beautiful colored leaves around Enrei touge mountain pass.

  塩嶺峠付近でキレイな紅葉を見ました。

 

 

 

I managed to see Mt. Fuji.

  富士山も何とか見えました。

 

 

 

On the way back, I watched an airplane and train.

  帰りに飛行機と電車を見ました。

 

 

 

When I came back home, Kaito was lying down together with Ichina.

  家に帰った時、KaitoマンはTina姫と一緒に寝転がっていました。

 

 

 

Following that Kaito jumped on the Anpanman trampoline then

  それからアンパンマンのトランポリンで跳んで、

 

 

 

practiced slacklining at our backyard.

  裏庭でスラックラインを練習しました。

GOPR0812 3 Nov. 2021, Slackline at our yard

https://youtu.be/C2h9-DxHpoI

 

 

 

 

I tried the special parts to make the table for our Japanese-style rooms.

  和室用のテーブルを作るための特殊パーツを試しました。

 

 

 

 

We practiced slacklining again,

  もう一度スラックラインを練習して、

20211103_163026 Slackline at our yard

https://youtu.be/D9tqZN1Fyy0

 

 

 

visited Singroad shopping mall, took an escalator from the rooftop parking,

  屋上駐車場からエスカレーターに乗って、 

 

 

 

bought toy money at US$1 shop then

  ダイソーでおもちゃのお金を買って、

 

 

 

watched the limited express Azusa twice at the rooftop parking.

  屋上駐車場で特急あずさを2本見ました。

 

 

 

Kaito is very good at counting money maybe because he is abacus volunteers son.

  Kaitoマンはお金の数え方がとても上手です。多分そろばん隊員の息子だからでしょう。何も教えていないのに勝手に九九も言えるし2桁の計算もしています。先天的です・・・(笑)

 

 

 

Kaito watched TV together with bears.

  Kaitoマンはくまさんたちと一緒にテレビを見ました。

No comments:

Post a Comment