Friday, November 26, 2021

26th Nov. Ichina's Chair Tina姫のイスだぞ

Ichina's Chair

1126日 Tina姫のイスだぞ

 

 


 

 

Ichina was gazing me and

  Tina姫はTorojiro先生を見ていて、

 

 

 

Kaito was watching tablet PC.

  Kaitoマンはタブレットを見ていました。

 

 

 

Lately Kaito plays together with Ichina a lot.

  最近KaitoマンはTina姫とたくさん遊びます。

 

 

 

Kaito played marathon,

  Kaitoマンはマラソンごっこをして、

 

 

 

dashed on the ladder,

  ラダーをダッシュして、

 

 

 

waved his hand to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車に手を振って、保育園に行きました。

 

 

 

We jogged around school as usual.

  いつも通り学校周辺を走りました。

 

 

 

We enjoyed Karaoke and I played the fish-shaped wooden drum.

  カラオケをして、木魚を叩きました。

 

 

 

I put i-Pad in order into my handmade shelf.

  手作り棚野中でi-Padを整頓しました。

 

 

 

We presented the Amazon gift for our collegue who gets married this weekend.

  週末結婚する同僚の先生にお祝いアマゾンギフトを渡しました。

 

 

 

Tamami sent me this photo from the shop. She is looking for Ichinas chair.

  Tamamiさんが店から写真を送ってきました。Tina姫の写真を探しています。

 

 

 

After work, I made our mallet golf clubs.

  仕事の後、マレットゴルフのクラブを作りました。

 

 

 

Kaito wants me to colore it in black.

 Kaitoマンは黒に色付けして欲しいようです。

 

 

Ichina watched tablet PC together with Kaito.

  Tina姫はKaitoマンとタブレットを見ました。

No comments:

Post a Comment