Friday, November 12, 2021

12th Nov. From Osaka and China 大阪と中国からだぞ

From Osaka and China

1112日 大阪と中国からだぞ

 

 

 

 


I dried clothes outside.

  外に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito ate breakfast,

  Kaitoマンは朝食を食べて、

 

 

 

raced together with Tamami and Ichina on the ladder,

  ラダーの上でTamamiさん、Tina姫と競走して、

 

 

 

said bye-bye to them,

  バイバイを言って、

 

 

 

watched two commuter trains as usual then went to nursery school.

  いつも通り2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

We jogged in the morning around school. After that there was nothing special today.

  朝学校周辺を走りました。その後、今日は特に変わったことはありませんでした。

 

 

 

I brought the stool back home.

  踏み台を持ち帰りました。

 

 

 

Kaito tested the stool. Its very strong.

  Kaitoマンが踏み台を試しました。とても丈夫です。

 

 

 

I will make dining tables for the Japanese-style rooms.

  和室用のテーブルを作ります。

 

 

 

We received gifts from my aunt in Osaka.

  大阪の伯母から荷物を受け取りました。

 

 

 

Ichina yawned.

  Tina姫はあくびをしました。

 

 

 

I received the 5th security camera from Wish in China.

  5番目のセキュリティカメラを中国のWishから受け取りました。

 

 

 

 

Kaito played together with Ichina.

  KaitoマンはTina姫と遊びました。

No comments:

Post a Comment