Tuesday, November 16, 2021

16th Nov. Turtle-shaped bun カメのパンだぞ

Turtle-shaped bun

1116日 カメのパンだぞ

 

 

 


When Ichina woke up,

  Tina姫が起きた時、

 

 

 

I dried clothes outside.

  外に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito ate the turtle-shaped bun but Ichina cannot eat yet.

  Kaitoマンはカメのパンを食べましたが、Tina姫はまだ食べられません。

 

 

 

I cleaned our garlic farm.

  ニンニク畑をきれいにしました。

 

 

 

Kaito raced together with Ichina and Tamami,

  KaitoマンはTina姫、Tamamiさんと競走して、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

We jogged around school,

  学校廻りを走って、

 

 

 

made low dining tables.

  チャブ台を作りました。

 

 

 

After work, I made mallet golf clubs.

  仕事の後、2本のマレットゴルフクラブを作りました。

No comments:

Post a Comment