Tuesday, November 30, 2021

30th Nov. Once Again もう一度だぞ

Once Again

1130日 もう一度だぞ

 

 

 




 

I dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

On the way to school, I saw these beautiful snow mountain range.

  学校への途中キレイな雪山を見ました。

 

 

 

Since I had a school bus duty,

  スクールバス当番だったので、

 

 

 

Tamami took Kaito to his nursery school.

  TamamiさんがKaitoマンを保育園に連れて行きました。

 

 

 

I coated our mallet golf clubs once again.

  もう一度マレットゴルフクラブを塗りました。

 

 

 

Ichina was almost sleeping when I was beside her today.

  Tina姫は今日Torojiro先生がそばにいた時、ほぼ眠っていました。

No comments:

Post a Comment