Thursday, November 4, 2021

4th Nov. 10 Yen paper money 拾円札だぞ

10 Yen paper money

11日 拾円札だぞ

 

 

 

 






Ichina and Kaito were playing together in the morning.

  Tina姫とKaitoマンが一緒に遊んでいました。

 

 

 

I dried clothes outside then cleaned our garlic farm.

  洗濯物を外干しして、ニンニク畑をキレイにしました。

 

 

 

Kaito raced with Tamami and Ichina,

  KaitoマンはTamamiさんTina姫と競走して、

 

 

 

played at the kids park,

  キッズパークで遊んで、

 

 

 

watched commuter trains at the same time then went to nursery school.

  2本の通勤電車を同時に見て、保育園に行きました。

 

 

 

I glued the stool last night then left for more than 12 hours.

  昨夜踏み台を接着して12時間以上置いておきました。

 

 

 

We jogged around school as usual.

  いつも通り学校周辺を走りました。

 

 

 

After school, I made the bottom part of the sthool.

  放課後、踏み台の底部分を作りました。

 

 

 

I didnt use a screw at all.

  ネジを全く使いませんでした。

 

 

 

Kaito tested the stool. Its very strong.

  Kaitoマンが試しました。ものすごく強いです。

 

 

 

Kaito got toy 10 yen paper money that used to be in Japan more than 50 years ago. Its a supplement to chocolate snack.

  Kaitoマンは50年以上前にあった拾円札を手に入れました。お札チョコのおまけです。

 

 

 

We played together with Ichina.

  Tina姫と遊びました。

No comments:

Post a Comment