Monday, November 1, 2021

1st Nov. Rocking Chair & Stool ロッキングチェアと踏み台だぞ

Rocking Chair & Stool

11日 ロッキングチェアと踏み台だぞ

 

 

 


Ichina and Kaito woke up then watched tablet PC.

  Tina姫とKaitoマンは起きて、タブレットを見ました。

 

 

 

I dried clothes outside.

  外に洗濯物を干しました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

Kaito played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

played on a seesaw,

  シーソーをして、

 

 

 

dashed on the ladder,

  ラダーの上をダッシュして、

 

 

 

watched two commuter trains at the same time today then went to nursery school.

  今日は2本の通勤電車を同時に見て、保育園に行きました。

 

 

 

We jogged around school.

  学校周辺を走りました。

 

 

 

Ive started making a rocking chair and

  ロッキングチェアを作りはじめ、

 

 

 

made the rest of a stool.

  踏み台の続きを作りました。

No comments:

Post a Comment