Saturday, November 13, 2021

13th Nov. Maintenance of L'ALA MATSUMOTO, 36 Holes ラーラ松本のメンテナンス、36ホールだぞ

Maintenance of L'ALA MATSUMOTO, 36 Holes

1113日 ラーラ松本のメンテナンス、36ホールだぞ

 

 


I dried clothes outside,

  洗濯物を外に干して、

 

 

 

checked the security camera then

  セキュリティカメラをチェックして、

 

 

 

jogged along the disaster course.

  災害コース沿いに走りました。

 

 

 

I took shower, did the washing one more time then dried them outside.

  シャワーを浴びてもう一度洗濯をして外に干しました。

 

 

 

We played together with Ichina then

  Tina姫と一緒に遊んで、

 

 

 

 

moved to LALA MATSUMOTO, indoor swimming pool institution, but it was closed. Oh I remember we made the same mistake last year. It closes for 2 week every year for a system maintenance.

  ラーラ松本に行きましたが、閉まっていました。おぉ思い出しました。去年も同じミスをしました。年に2週間メンテナンスで休むのでした・・・。

New Century YAMANEKO’S DIARY 新世紀 山ネコの日記: 7th Nov. Whack-A-Mole もぐらたたきだぞ (torojiro2.blogspot.com)

 

 

 

 

We visited Nambu Park instead.

  代わりに南部公園に行きました。

 

 

 

Now, Kaito can play on the long slide and

  Kaitoマンは長い滑り台と

20211113_103705 Nambu Park, Long Slide

https://youtu.be/4XK4IYpjpDg

 

 

 

 

the very steep slide easily.

  とても急な滑り台を簡単にできます。

20211113_103602 Nambu Park, Very Steep Slide

https://youtu.be/tnvYxmAcuQ8

 

 

 

After that we played at the mallet golf course for the first time.

  それからマレットゴルフコースでプレーしました。

 

 

 

At the 3rd hole, I broke my new handmade club. It seemed to be too thin. I played with the previous one.

  3番ホールで新しい手作りクラブを壊しました。細すぎのようでした。仕方ない、以前の物でプレーしました。

 

 

 

There are 36 holes here.

  36ホールあります。

 

 

 

 

After 18 holes we had lunch in our car.

  18ホール終わって、車内で昼食でした。

GOPR0813 13 Nov. 2021, Nambu Park, Mallet Golf, No.13 Hole

https://youtu.be/SDUWXJslpwk

 

 

 

 

While we were out, Ichina and Tamami went for a short walk around our house.

  外出中、Tina姫とTamamiさんは家周辺の短時間散歩に出かけました。

 

 

 

 

After lunch, we played from 19th hole to 36th hole.

  昼食後、19番~36番ホールまでプレーしました。

GOPR0814 13 Nov. 2021, Nambu Park, Mallet Golf, Very Hard No.35 Hole

https://youtu.be/sBUptcrKfNg

 

 

 

 

After Nambu Park, we visited the stationery shop then bought a notebook.

  南部公園の後、文房具屋に行ってノートを買いました。

 

 

 

 

Finally we visited McDonalds then ate French fries.

  最後にマクダナルに行って、ポテトを食べました。

No comments:

Post a Comment