Thursday, November 25, 2021

25th Nov. Glasses, Hut メガネ・小屋だぞ

Glasses, Hut

1125日 メガネ・小屋だぞ

 

 

 

 


I dried clothes inside.

  室内で洗濯物を干しました。

 

 

 

Ichina stopped crying thanks to Kaito.

  Kaitoマンのお陰でTina姫が泣き止みました。

 

 

 

Kaito ate a shortcake with wearing glasses.

  Kaitoマンはメガネをかけながらショートケーキを食べました。

 

 

 

This is another toy he got at Mcdonalds.

  Kaitoマンがマクダナルで手に入れた他のおもちゃです。

 

 

 

I cleaned our garlic farm.

  ニンニク畑をきれいにしました。

 

 

 

Kaito raced with Tamami and Ichina,

  KaitoマンはTamamiさんTina姫と競走して

 



 

climbed up to the long slide,

  長い滑り台の上へ登って、

 

 

 

played marathon at the kids park.

  キッズパークでマラソンごっこをしました。

 

 

 


Suddenly the new hut was built at a dumping ground.

  突然ゴミ捨て場に新しい小屋が出来ました。

 

 

 

Kaito waved his hand to two commuter trains then went to nursery school.

  Kaitoマンは2本の通勤電車に手を振って、保育園に行きました。

 

 

 

We have started practice for the marahon competitionl.

  マラソン大会の練習を始めました。

No comments:

Post a Comment