Thursday, November 11, 2021

11th Nov. Website, Taking Medicine ウェブサイト・薬を飲むぞ

Website, Taking Medicine

1111日 ウェブサイト・薬を飲む

 

 

Ichina was sleeping peacefully and Kaito was watching tablet PC.

  Tina姫はすやすや眠っていて、Kaitoマンはタブレットを見ていました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

I cleaned our garlic farm and

  ニンニク畑をきれいにして、

 

 

 

Kaito played marathon,

  Kaitoマンはマラソンごっこをして、

 

 

 

 

dashed on the ladder together with Tamami,

  Tamamiさんとラダーをダッシュして、

 

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

Tamami sent me a photo of Ichina. She woke up after I left home.

  TamamiさんがTina姫の写真を送ってくれました。家を出た後、起きました。

 

 

 

 

Here is the place we often play mallet golf.

  たまにマレットゴルフをする場所です。

 

 

 

We jogged around our school as usual.

  いつも通り学校周辺を走りました。

 

 

 

I made a lot of legs part of low dining tables.

  チャブ台用の脚を大量に作りました。

 

 

 

I finished the stool at last.

  ついに踏み台を完成させました。

 

 

 

I also finished forming a club of mallet golf.

  マレットゴルフのクラブも形作りを終えました。

 

 

 

 

Though Ichina was crying,

  Tina姫は泣いていましたが、

 

 

 

 

She stopped crying when she took medicine.

  薬を飲む時は泣き止みました。

 

 

 

The photo of Ichina and Kaito was uploaded on website of the photo studio.

  スタジオマリオのウェブサイトにTina姫とKaitoマンの写真が載りました。

No comments:

Post a Comment