Saturday, November 27, 2021

27th Nov. Pinwheel, New park to us, Bamboo Stilts 風車・新しい公園・竹馬だぞ

Pinwheel, New park to us, Bamboo Stilts

1127日 風車・新しい公園・竹馬だぞ

 

 

 

 


Since its getting colder, I need to protect these plants with beautiful leaves and cactuses.

  寒くなってきているので、観葉植物とサボテンを守らなければなりません。

 

 

 

I jogged along the disaster course.

  災害コース沿いに走りました。

 

 

 

When I came back home, Kaito was counting toy money and

  家に帰った時、Kaitoマンは子ども銀行のお金を数えていて、

 

 

 

Ichina was sleeping.

  Tina姫は眠っていました。

 

 

 

What a cute costume! Tamami, Kaito and Ichina went out to buy our lunch.

  可愛らしい衣装!Tamamiさん、Kaitoマン、Tina姫はお昼の買い物に出かけました。

 

 

 

I cut garlic.

  ニンニクを切りました。

 

 

 

Tamamis father made three pinwheels for Kaito and Ichina. I set them up at our yard.

  じいじがKaitoマンとTina姫の為に3つの風車を作ってくれました。庭に設置しました。

 

 

 

I washed summer tires and bicycle carrier then

  夏タイヤと自転車キャリアを洗って

 

 

 

fitted up my car with ski carrier.

  スキーキャリアを車に取り付けました。

 

 

 

Following that I made the special equipment to protect plants together with Kaito.

  それからKaitoマンと植物を守る特殊装置を作りました。

 

 

 

Around 2 PM, we went out for shopping.

  2時頃、買い物に出ました。

 

 

 

Here is Hirata Park, new for us.

  自分たちにとって新しい公園「平田公園」です。

 

 

 

 

Its beside Hirata railway station so we can watch trains.

  平田駅近くなので電車が見られます。

 

 

 

At Off House reuse shop, we bought Kaitos bamboo stilts for ski training.

  オフハウスでスキートレーニングのため、Kaitoマンの竹馬を買いました。

 

 

 

At Watahan, I bought vinyl film for my special equipment to protect plants.

  綿半で植物を守る特殊装置のビニールシートを買いました。

 

 

 

Kaito watched Doraemon together with bears.

  Kaitoマンはくまさん達と一緒にドラえもんを見ました。

 

 

 

Normal Kaito ate dinner as usual and

  普通のKaitoマンはいつも通り夕食を食べ、

 

 

 

naked Kaito was dancing at a bedroom.

  裸のKaitoマンが寝室で踊っていました。

No comments:

Post a Comment