Tuesday, November 2, 2021

2nd Nov. I haven't finished the full marathon 完走していないぞ

I haven't finished the full marathon

11日 完走していない

 

 

 

 


Kaito was watching tablet PC before Ichina woke up.

  KaitoマンはTina姫が起きる前にタブレットを見ていました。

 

 

 

I dried clothes outside.

  外に洗濯物を干しました。

 

 

 

Mum flowers are in full bloom now.

  菊の花が満開です。

 

 

 

After breakfast,

  朝食の後、

 

 

 

Kaito raced with Tamami on the ladder.

  KaitoマンはTamamiさんとラダー競走をしました。

 

 

 

After that we played marathon,

  それからマラソンごっこをして、

 

 

 

waved hands to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車に手を振って、保育園に行きました。

 

 

 

We jogged around school as usual.

  いつも通り学校周辺を走りました。

 

 

 

We made a rocking chair.

  ロッキングチェアを作りました。

 

 

 

One of my students really likes fukuwarai game in which blindfolded players pin the facial features on a paper face.

  生徒の1人はとても福笑い好きです。

 

 

 

After school, I completed the arch part of the rocking chair.

  放課後、ロッキングチェアのアーチ部分を終わらせました。

 

 

 

I assembled my handmade stool.

  手作り踏み台を組み立てました。

 

 

 

 

When I came back home, Kaito was wearing a Halloween mask.

  家に帰った時、Kaitoマンはハロウィンマスクをつけていました。

 

 

 

 

Although I havent finished Matsumoto marathon because the competition was cancelled due to corona, I received the finishers towel.  

 コロナで中止になったので松本マラソンを完走していませんが、フィニッシャーズタオルを受け取りました・・・

 

 

 

I payed a tax by Paypay application.

  ペイペイで税金を払いました。

No comments:

Post a Comment