Monday, November 8, 2021

8th Nov. Almost Completed ほぼ完成だぞ

Almost Completed

11日 ほぼ完成だぞ

 

 

 


Since Ichina was crying, I took her to a balcony.

  Tina姫が泣いていたので、

 

 

 

Kaito said good morning to Ichina.

  KaitoマンはTina姫におはようを言いました。

 

 

 

I cleaned our garlic farm.

  ニンニク畑をキレイにしました。

 

 

 

Kaito, Ichina and Tamami raced on the ladder.

  Kaitoマン、Tina姫とTamamiさんはラダーで競走しました。

 

 

 

We played at the kids park,

  キッズパークで遊んで、

 

 

 

watched two commuter trains passing with each other then went to nursery school.

  すれ違う2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

I jogged together with my students in the morning.

  朝生徒たちと走りました。

 

 

 

Ive almost completed a rocking chair and stool.

  ロッキングチェアと踏み台を完成させました。

 

 

 

Kaito and Ichina were lying on a bed.

  KaitoマンとTina姫はベッドで寝転がっていました。

No comments:

Post a Comment