Thursday, November 18, 2021

18th Nov. Belt Sander ベルトサンダだぞ

Belt Sander

1118日 ベルトサンダだぞ

 

 


I dried clothes outside before Ichina woke up.

  Tina姫が起きる前に洗濯物を外に干しました。

 

 

 

Kaito ate breakfast.

  Kaitoマンは朝食を食べました。

 

 

 

I cleaned our garlic farm.

  ニンニク畑をきれいにしました。

 

 

 

Kaito raced with Tamami,

  KaitoマンはTamamiさんと競走して、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

said bye-bye to Tamami and

  Tamamiさんと、

 

 

 

two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車にバイバイを言って保育園に行きました。

 

 

 

After we left home, Ichina and Tamami visited Sky Park.

  KaitoマンとTorojiro先生が出発してからTina姫とTamamiさんはスカイパークに行きました。

 

 

 

Ichina smiles a lot lately.

  Tina姫は最近たくさん笑います。

 

 

 

I jooged together with my students as usual.

  いつも通り生徒と一緒に走りました。

 

 

 

I used a belt sander to make clubs of mallet golf.

  マレットゴルフのクラブを作る為にベルトサンダを使いました。

 

 

 

Although I have a lot of work to do, I manage to come back home by the time Ichina and Kaito went to bed.

  たくさん仕事がありますが、何とかTina姫とKaitoマンが寝る時間までに帰ってきます。遊んでいるようで一応たくさん仕事をしているようです。

No comments:

Post a Comment