Wednesday, November 24, 2021

24th Nov. Mcdonald's マクダナルだぞ

Mcdonald's

1124日 マクダナルだぞ

 

 

 

 


There was a slight snowfall last night.  

  昨夜少し雪が降りました。

 

 

 

I repaired the cover of the water pipe for heating.

  水道管を温めるための覆いを修復しました。

 

 

 

They woke up then Kaito practiced the balance board.

  起きて、Kaitoマンはバランスボードを練習しました。

 

 

 

I dried clothes inside then  

  洗濯物を室内に干して、

 

 

 

went to school directly then worked until school lunch time, because

  直接学校に行って給食時間まで働きました。なぜなら

 

 

 

We had a periodic medical check-up of Kaito.

  Kaitoマンの定期健診だったからです。

 

 

 

After that, we ate Mcdonalds.

  それからマクダナルを食べました。

 

 

 

On the way back, I gathered a lot of pine cones at Sky Park for my handicraft class.

  帰りにスカイパークで工作授業のため松ぼっくりをたくさん集めました。

 

 

 

Kaito played with a toy he got at Mcdonalds.

  Kaitoマンはマクダナルで手に入れたおもちゃで遊びました。

No comments:

Post a Comment