Tuesday, November 23, 2021

23rd Nov. Balance Board, Snow Tire バランスボード・スタッドレスタイヤだぞ

Balance Board, Snow Tire

1123日 バランスボード・スタッドレスタイヤだぞ

 

 

 



Ichina woke up early.

  Tina姫は早起きしました。

 

 

 

I jogged in the morning. There are a lot of fallen leaves along my jogging course.

  朝走りました。ジョギングコース沿いにたくさん落ち葉があります。

 

 

 

There is one fallen bridge beside the lake Midoriko.

  みどり湖付近に落ちた橋があります。

 

 

 

I took a shortcut course because I had a lot of things to do.

  たくさんやることがあったので、ショートカットコースを選びました。

 

 

 

We dashed on the ladder then

  ラダーの上をダッシュして、

 

 

 

visited Shabuyou Restaurant.

  しゃぶ葉へ行きました。

 

 

 

We had Tamamis fathers birthday party.

  じいじの誕生日パーティーを開きました。

 

 

 

Following that we visited Neo Park shopping mall then took escalators, elevators and went up and down the stairs.

  それからネオパークへ行って、エスカレーター・エレベーターに乗って、階段を登りおりしました。

 

 

 

Finally we got to the rooftop parking.

  最後に屋上駐車場に着きました。

 

 

 

We watched Disney World of English while we were waiting for Tamami at Second Street.

  セカンドストリートでTamamiさんを待っている間、DWEを見ました。

 

 

 

At Hard Off, reuse shop, we bought the balance board for ski training.

  ハードオフで、スキートレーニングの為、バランスボードを買いました。

 

 

 

Kaito started training at once.

 Kaitoマンはすぐにトレーニングを開始しました。

 

 

 

I changed tires to studless tires, snow tires, because it will snowing soon.

  タイヤをスタッドレスに換えました。雪がそろそろ降るからです。

 

 

 

Kaito watched TV with sitting on the balance board.

  Kaitoマンはバランスボードに座りながらテレビを見ました。

 

 

 

It started snowing in the evening.

  夜雪が降りました。

 

 

 

Ichina doesnt know what snow is because she is a baby.

  Tina姫は赤ちゃんなので雪が何か知りません。

 

 

 

Kaito knows about snow very well because he is addicted to ski.

  Kaitoマンはスキー中毒なので雪について良く知っています。

No comments:

Post a Comment