Wednesday, November 10, 2021

10th Nov. On my lap 膝の上だぞ

On my lap

1110日 膝の上だぞ

 

 

 


I dried clothes outside.

  洗濯物を外に干しました。

 

 

 

Kaito got up after watching tablet PC.

  Kaitoマンはタブレットを見終え、起き上がりました。

 

 

 

Ichina was smiling.

  Tina姫は笑っていました。

 

 

 

After breakfast,

  朝食後、

 

 

 

I cleaned our garlic farm,

  ニンニク畑をきれいにして、

 

 

 

Kaito raced with Tamami and Ichina on the ladder,

  KaitoマンはTamamiさんTina姫とラダーの上で競走して、

 

 

 

played marathon,

  マラソンごっこをして、

 

 

 

waved hands to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車に手を振って、保育園に行きました。

 

 

 

I jogged together with my students.

  生徒たちと一緒に走りました。

 

 

 

We varnished a rocking chair.

  ロッキングチェアをニス塗りしました。

 

 

 

While I was eating dinner, Ichina was sitting on my lap.

  夕食の時、Tina姫は膝の上に座っていました。

 

 

 

While Kaito was watching tablet PC on a bed, Ichina was sitting on my lap.

  Kaitoマンがベッドでタブレットを見ている時、Tina姫は膝の上に座っていました。

No comments:

Post a Comment