Tuesday, November 9, 2021

9th Nov. Smiling Face 笑顔だぞ

Smiling Face

11日 笑顔だぞ

 

 

 

 



I dried clothes inside because it was raining heavily.

  激しい雨だったので室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

I scattered saw dust.

  木屑をまきました。

 

 

 

These mum flowers are in full bloom now.

  菊の花が満開です。

 

 

 

After breakfast,

  朝食後、

 

 

 

Kaito raced with Tamami and Ichina at a carport because it was raining.

  Kaitoマンは雨が降っていたのでカーポートでTamamiさんTina姫と競走しました。

 

 

 

We bounced on the handmade trampoline,

  手作りトランポリンで弾んで、

 

 

 

watched two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車を見て、保育園に行きました。

 

 

 

We made a low dining table.

  チャブ台を作りました。

 

 

 

We folded paper boxes as a dustbin then handed out them to the whole school.

  ゴミ箱として使う紙箱を折って、全校に配りました。

 

 

 

After work, I picked Kaito up and watched Blue Thunder, freight train, and The limited express, Azusa.

  仕事の後Kaitoマンのお迎えに行って、ブルーサンダー貨物列車と特急あずさを見ました。

 

 

 

Lately, Ichina has started smiling.

  最近Tina姫は笑い始めました。

No comments:

Post a Comment