Sunday, November 7, 2021

7th Nov. Kids' Driving License キッズ運転免許証だぞ

Kids' Driving License

11日 キッズ運転免許証だぞ

 

 

 

 

At 6 AM, I cleaned our district together with my neighbors.

  6時にご近所さんと地区の清掃をしました。

 

 

 

When Ichina and Kaito woke up,

  Tina姫とKaitoマンが起きた時、

 

 

 

Ive started jogging along the disaster course.

  災害コース沿いに走りました。

 

 

 

When I was joging, Kaito, Tamami and Ichina went for a short walk.

  走っている時、Kaitoマン、Tamamiさん、Tina姫は近場で散歩に行きました。

 

 

 

I confirmed about the event we participate today at the room for rocking chairs.

  ロッキングチェア部屋で今日参加するイベントを調べました。

 

 

 

We ate the expensive ice cream BLUE SEAL.

  高級アイス「ブルーシール」を食べました。

 

 

 

Following that Kaito measured the length of the ladder,

  それからKaitoマンはラダーの長さを測り、

 

 

 

practiced bicycle,

  自転車練習をして、

 

 

 

moved to SKY PARK then participated in MAZDA festival.

  スカイパークに移動して、MAZDAさんの祭に参加しました。

 

 

 

First Kaito played on the air, trampoline and slide, playground equipment.

  初めにKaitoマンはエアートランポリン・滑り台で遊びました。

 

 

 

This is a specially-equipped vehicle for rescue, the same CX-5 I own.

  自分のCX-5と同じでJAF特装車です。

 

 

 

After that we took part in a stamp rally.

  その後ウォークラリーに参加しました。

 

 

 

Following that Kaito and I enjoyed mallet golf at Sky Park, Kamoshika Blue Flags course.

  それからスカイパークの青旗かもしかコースでマレットゴルフを楽しみました。

 

 

 

At the end, we watched the airplane landing.

  最後に飛行機が着陸するのを見ました。

 

 

 

We finished 18 holes by the time it got dark.

  暗くなる時間までに18ホール終えました。

 

 

 

I transfer money to AXSAL shop its swindling company.

  詐欺会社のAXSAL専門ショップにお金を振り込みました。

 

 

 

Kaito is found of Ichina.

  KaitoマンはTina姫をかわいがります。

 

 

 

Kaito got his drivers license at MAZDA festival.

  MAZDAさん祭でKaitoマンは運転免許証をもらいました。

No comments:

Post a Comment