Monday, November 22, 2021

22nd Nov. Shortcake ショートケーキだぞ

Shortcake

1122日 ショートケーキだぞ

 

 

 

 


Ichina was crying in the morning so

  Tina姫が泣いていたので、

 

 

 

I took Ichina downstairs and Kaito played with her.

  下に連れて行って、Kaitoマンがあやしてくれました。

 

 

 

I couldnt take Kaito to his nursery school because I had a school bus duty.

  スクールバス当番だったので、Kaitoマンを保育園に連れて行けませんでした。

 

 

 

After the duty I jogged together with my students as usual.

  バスの後、いつも通り生徒たちと走りました。

 

 

 

One of my students is making a low dining table.

  生徒の1人はチャブ台を作っています。

 

 

 

After school I took a school bus then dropped students off at their bus stop.

  放課後、スクールバスに乗って、生徒たちをバス停で降ろしました。

 

 

 

Occationally, I buy shortcakes on the way back home for my family.

  たまに帰りにショートケーキを家族へ買って帰ります。

No comments:

Post a Comment