Monday, November 29, 2021

29th Nov. Coloring Pictures ぬりえだぞ

Coloring Pictures

1129日 ぬりえだぞ

 


I dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito yelled then

  Kaitoマンはほえて、

 


took care of Ichina.

  Tina姫の面倒を見ました。

 

 

 

While Kaito was playing marahton,

  Kaitoマンがマラソンごっこをしている時、

 

 

 

I set up the special device for plants.

  植物用特殊装置を設置しました。

 

 

 

He raced with Tamami and Ichina,

  Tamamiさん、Tina姫と競走して、

 

 

 

waved hands to two commuter trains then went to nursery school.

  2本の通勤電車に手を振って、保育園に行きました。

 

 

 

We sang a school song.

  校歌を歌いました。

 

 

 

After school, I tailed the bus, my student took, and checked he could transfer to the train.

  放課後、生徒が乗るバスを追いかけ、電車に乗り換えられるか確認しました。

 

 

 

On the way back to school, I checked air pressure of snow tires.

  帰りにスタッドレスタイヤの空気圧をみました。

 

 

 

After that I painted our mallet golf clubs in black.

  マレットゴルフクラブを黒に塗りました。

 

 

 

I made the suporting bars for Kaitos stilts.

  Kaitoマン竹馬の補助棒を作りました。本来附属ですが、中古で買っているので無いのです(笑)

 

 

 

Kaito showed me his work of coloring picture. Awesome!

  Kaitoマンはぬりえ作品を見せてくれました。すご~い!

No comments:

Post a Comment