Thursday, June 29, 2023

29th Jun. Dinosaur Roller Coaster, Just like brother Kaito 恐竜コースター・兄と同じようにだぞ

Dinosaur Roller Coaster, Just like brother Kaito

6月29日 恐竜コースター・兄と同じようにだぞ

 

 

 




I checked security cameras, swimming pools then

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

dried clothes outside.

  洗濯物を外に干しました。

 

 

 

Ichina and Kaito woke up, Ichina said “Good morning” to Anpanman dolls then

  Tina姫とKaitoマンは起きて、Tina姫はアンパンマンたちにおはようを言って、

 

 

 

They played together with the dinosaur roller coaster. Kaito often used to play it when he was Ichina’s age. Now, he is teaching how to use it.

  恐竜コースターで一緒に遊びました。KaitoマンはTna姫の歳の頃よく遊びました。今は遊び方を教えています。

https://torojiro2.blogspot.com/2018/03/17th-mar-dinosaur-roller-coaster.html

https://torojiro2.blogspot.com/2018/04/4th-apr-toys.html

 

 

 

We ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

Only I walked to the meeting place then told about Kaito’s situation.

  Torojiro先生だけ集合場所まで歩いて行って、Kaitoマンの状況を知らせました。

 

 

 

I saw them here as usual, though Kaito was not there.

  Kaitoマンはいませんでしたが、いつも通り彼らを見送りました。

 

 

 

I harvested vegetables.

  野菜を収穫しました。

 

 

 

Kaito said “Insect bites hurt” so Tamami applied medicine and bandaged.

  Kaitoマンは虫刺されが痛むと言ったので、Tamamiさんが薬を塗って包帯をまきました。

 

 

 

Ichina seemed to need bandage, although she was intact. Lately she likes the situation just like brother Kaito.

  Tina姫は無傷ですが包帯が欲しいようでした。最近はなんでもKaitoマン兄ちゃんと同じがいいようです()

 

 

 

Ichina got bandages.

  Tina姫は包帯を手に入れました。

 

 

 

Tamami took Kaito to his school.

  TamamiさんはKaitoマンを学校に連れて行きました。

 

 

 

After that, Ichina cleaned the entrance,

  その後、Tina姫は玄関掃除をして、

 

 

 

went shopping with Tamami then ate lunch at SUBWAY.

  Tamamiさんと買い物に行って、サブウェイで食べました。

 

 

 

I watered plants at school.

  学校で植物に水をやりました。

 

 

 

After work, we ate dinner together.

  仕事の後、一緒に夕食をたべました。

 

 

 

We played together with Anpanman cups until bath time,

  お風呂の時間まで一緒にアンパンマンアップで遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment