Tuesday, June 13, 2023

13th Jun. Completed the model of limited express Hinotori ひのとり完成だぞ

Completed  the model of limited express Hinotori

6月13日 ひのとり完成だぞ

 



I checked security cameras, swimming pools then

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

dried clothes inside.

  室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito woke up but Ichina was still sleeping.

  Kaitoマンは起きましたが、Tina姫はまだ眠っていました。

 

 

 

I gathered potatoes and onions, monkeys withdrew. I may able to plant them again.

  猿どもが引っこ抜いたジャガイモと玉ねぎを集めました。もう一度植えられるかもしれません。

 

 

 

I harvested vegetables.

 野菜を収穫しました。

 

 

 

Kaito ate breakfast,

  Kaitoマンは朝食を食べて、

 

 

 

prepared for school then

  学校の準備をして、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所までダッシュで行きました。

 

 

 

I saw him off here as usual.

  いつも通りここで見送りました。

 

 

 

Following that, I carried clothes outside then went to school.

  それから洗濯物を外に運んで、学校に行きました。

 

 

 

Ichina woke up after I left home. She slept well.

  Tina姫はTorojiro先生が家を出てから起きました。よく眠りました。

 


1686615271515 2023.06.13 Ichina is practicing Anpanman’s punch, An Punch

https://youtube.com/shorts/jYVTlO0rAN4

 

 


I maintained swimming pool at school.

  学校でプールのメンテナンスをしました。

 

 

 

After school, Kaito completed my souvenir, model of the limited express Hinotori, right away.

  放課後、Kaitoマンは早速お土産の特急ひのとりを完成させました。

 

 

 

Ichina helped Tamami carrying ingredients for dinner.

  Tina姫はTamamiさんが夕食の食材を運ぶのを手伝いました。

 

 

 

After dinner, Ichina and Kaito played together until bath time.

  夕食後、Tina姫とKaitoマンはお風呂の時間まで遊びました。

 

 

 

When I came back home, they were taking a bath.

  家に帰った時、皆はお風呂に入っていました。

 

 

 

Ichina played on the sofa and

  Tina姫はソファの上で遊んで、

 

 

 

climbed the stairs by herself.

  階段を自分で上がりました。

 

 

 

We watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment