Friday, June 2, 2023

2nd Jun. At Japanese-Style Rooms 和室でだぞ

At Japanese-Style Rooms

6月2日 和室でだぞ

 

 


I checked security cameras, swimming pools then watered plants.

  防犯カメラ、プールを確認して、植物に水をやりました。

 

 

 

Kaito was sleeping twice at a living room.

  Kaitoマンは居間で2度寝していました。

 

 

 

Ichina was sleeping peacefully.

  Tina姫はすやすや眠っていました。

 

 

 

Since it was raining, I dried clothes outside.

  雨が降っていたので洗濯物を外に干しました。

 

 

 

Kaito calculated a little,

  Kaitoマンは少し計算して、

 

 

 

ate breakfast,

  朝食を食べて、

 

 

 

wore a raincoat then walked to the meeting place.

  合羽を着て、集合場所まで歩いて行きました。

 

 

 

I saw Kaito off here as usual.

  ここでいつも通りKaitoマンを見送りました。

 

 

 

Ichina woke up,

  Tina姫は起きて、

 

 

 

cleaned rooms then

  部屋を掃除し、

 

 

 

cried. I was not sure why she was crying.

  泣きました。なぜ泣いていたかよくわかりません()

 

 

 

On the way back from school, I bought some seedlings at JA shop and

  帰りにいくつか苗を買い、

 

 

 

checked the price of an extra suction pump for swimming pools then bought cement for leak.

  プールの予備のポンプ価格を確認して、雨漏り用のセメントを購入しました。

 

 

 

When I arrived at home, Ichina walked toward me.

  家に着いた時、Tina姫が向かってきました。

 

 

 

We played soccer and jump rope at Japanese-style rooms. Our Japanese-style rooms are suitable for play.

  和室でサッカーとなわとびをしました。我が家の和室は遊び場所に適しています。

 

 

 

We ate dinner together,

  一緒に夕食を食べて、

 

 

 

played until bath time at a living room,

  お風呂の時間まで居間で遊んで、

 

 

 

watched Maizen Sisters then went to bed.

  まいぜんシスターズを見て寝ました。

No comments:

Post a Comment