Thursday, June 15, 2023

15th Jun. Slight Fever, Shuttle Running 微熱・シャトルランだぞ

Slight Fever, Shuttle Running

6月15日 微熱・シャトルランだぞ

 

 

 

I checked security cameras, swimming pools

  防犯カメラ、プールを確認して、

 

 

 

dried clothes inside, while Ichina and Kaito were sleeping.

  Tina姫とKaitoマンが眠っている間に、室内に洗濯物を干しました。

 

 

 

Kaito woke up, ate breakfast,

  Kaitoマンは起きて、朝食を食べ、

 

 

 

prepared for school then

  学校準備をして、

 

 

 

dashed to the meeting place.

  集合場所まで走って行きました。

 

 

 

I saw him here as usual.

  いつも通り見送りました。

 

 

 

Ichina woke up,

  Tina姫は起きて、

 

 

 

changed clothes,

  着替えをして、




ate breakfast then

  朝食を食べて、

 

 

visited Kaito’s school with Tamami. It was Parents’ Day.

  TamamiさんとKaitoマン兄さんの学校へ行きました。今日は参観日でした。

 

 

 

I checked water quality then

  水質を確認して、

 

 

 

cleaned the cage in water pipe for cleaning the water.

  水道管の中にある水をきれいにするためのカゴを掃除しました。

 

 

 

On the way back from school, I visited the otolaryngology because I had slight fever and I’ve lost my voice. Due to the slight fever, they didn’t examine but asked me to wait and see my condition until 9 AM tomorrow instead. They are suspicious of that I may be COVID 19.

  帰りに耳鼻科に寄りました。微熱があったのと声が出なかったからです。微熱のせいで診察せず、明日午前9時まで様子を見るようお願いされました。大阪帰りだしコロナを疑っています。

 

 









 

When I came back home, Ichina and Kaito were shuttle running haha.

  家に帰った時、Tina姫とKaitoマンはシャトルランをしていました()

 

Just in case, I had dinner separately from my family then went to bed earlier.

  念のため、家族と離れて夕食を食べ、早く寝ました。

No comments:

Post a Comment